ساده ترین روش راه اندازی و نصب افزونه‌ Nitropack

نحوه نصب نیتروپک

در دنیای امروزی که به عصر تکنولوژی معروف است سایت ها اهمیت زیادی دارند. سایت هایی که سرعت آپلود پایینی دارند از رقابت جا می مانند و تجربه کاربری خوبی را ارائه نمی دهند. اینجاست که افزونه‌ی nitropack به کمک طراحان سایت می آید تا سرعت سایت را بهبود ببخشد. راه اندازی و نصب افزونه‌ nitropack در عین ساده بودن نیازمند راهنمای قدم به قدم نیز است.

راه اندازی و نصب افزونه Nitropack

از آنجایی که آموزش راه اندازی و نصب افزونه‌ی Nitropack به طراحان سایت کمک میکند تا سایتی بهتر داشته باشند، اهمیت دارد. به همین جهت در این مقاله از شکرینو به آموزش قدم به قدم راه اندازی و نصب افزونه‌ی  Nitropack می پردازیم.
راهنمای کامل نصب و راه انئازی نیتروپک

1. خرید و دانلود افزونه Nitropack.

افزونه‌ی وردپرس یک پلاگین پولی است که حتما باید برای استفاده از آن باید خریداری شود. این افزونه را میتوانید از وبسایت رسمی آنها خریداری کنید. پس از تکمیل خرید، یک ایمیل حاوی لینک دانلود افزونه برای شما ارسال می شود. افزونه را دانلود کرده و در کامپیوتر خود ذخیره کنید.
خرید نیتروپک رایگان

2. افزونه را نصب و فعال کنید.

برای نصب و فعال سازی NitroPack، وارد داشبورد وردپرس خود شوید و به بخش “افزونه ها” بروید. روی دکمه “افزودن جدید” و سپس “آپلود افزونه” کلیک کنید. فایل فشرده NitroPack را که دانلود کرده بودید انتخاب کنید و سپس روی “Install Now” کلیک کنید. پس از نصب، پلاگین nitropack را فعال کنید.
نصب افزونه‌ Nitropack

3. ویژگی های مورد نظر خود را در این افزونه تنظیم کنید.

پس از فعال سازی افزونه، نوبت به پیکربندی تنظیمات آن می رسد. به منوی NitroPack در داشبورد وردپرس خود بروید و روی “تنظیمات” کلیک کنید. در اینجا گزینه های مختلفی برای پیکربندی تنظیمات افزونه بر اساس نیاز خود خواهید یافت. شما با توجه به نیاز شخصی سایت خود میتوانید هر کدام از ویژگی هایی که دوست دارید را تنظیم کنید.

4. تنظیمات را ذخیره سازی کنید.

پس از ایجاد تغییر و فعالسازی ویژگی های مختلف این پلاگین حتما آن را ذخیره کنید.

5. اطمینان از عملکرد افزونه.

پس از انجام تغییرات به طور منظم سایت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آیا این افزونه در سایت شما به درستی کار میکند یا خیر.

بهترین تنظیمات افزونهی نیتروپک چیست؟

همانطور که به آن اشاره کردیم، این افزونه دارای ویژگی هایی است که با پیکربندی آن میتوانیم سرعت سایت خود را بهبود ببخشیم. در ادامه به بهترین تنظیمات افزونه‌ی Nitropack می پردازیم.

1. بهینه سازی خودکار

یکی از چشمگیرترین ویژگی های NitroPack قابلیت بهینه سازی خودکار آن است. پس از نصب افزونه، به طور خودکار سرعت و عملکرد وب سایت شما بدون نیاز به تنظیم دستی بهینه می شود. به عنوان مثال، اگر تصویری را در وب سایت خود آپلود کنید، NitroPack به طور خودکار آن را فشرده می کند تا حجم فایل آن کاهش یابد، که این موضوع زمان بارگذاری وب سایت شما را کاهش می بخشد.

2. ذخیره سازی پیشرفته

کش کردن یکی از جنبه های ضروری بهینه سازی وب سایت است و NitroPack قابلیت های کش پیشرفته ای را ارائه می دهد که می تواند سرعت وب سایت شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. به عنوان مثال، اگر یک بازدیدکننده برای اولین بار از وب سایت شما بازدید کند، پلاگین نیتروپک تمام فایل ها را در مرورگر خود کش می کند تا زمانی که دوباره وب سایت شما را مشاهده می کند، سریعتر بارگذاری شود.

3. بهینه سازی تصویر

بهینه سازی و فشرده سازی تصاویر یکی از اصلی ترین راه ها برای افزایش سرعت بارگذاری سایت است. بنابراین این افزونه با فشرده سازی تصاویر باعث افزایش سرعت سایت میشود.

4. لیزی لود

لیزی لود تکنیکی است که برای به تعویق انداختن بارگذاری منابع غیر ضروری در یک برگه استفاده میشود. برای مثال بارگذاری تصاویر پایین برگه تا زمانی که بازدید کننده در اوایل برگه سیر میکند ضروری نیست. پس با فعال کردن این ویژگی تا زمانی که کاربر به پایین اسکرول نکند تصاویر بارگذاری نمیشوند‌.

سخن نهایی

از آنجایی که سرعت وبسایت ها از اهمیت بسیاری از هر نظر برخوردارند نصب و راه اندازی افزونه‌ی بهبود سرعت بسیار مهم است. به همین دلیل در این مقاله به آموزش قدم به قدم راه اندازی و نصب یکی از بهترین افزونه‌ی های بهبود سرعت در وردپرس پرداختیم. نصب افزونه‌ی Nitropack هر چند ساده است اما نیازمند یک راهنمای گام به گام است که افراد دچار خطا نشوند.

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

برای ثبت امتیاز روی ستاره کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد امتیاز ها: 1

امتیازی ثبت نشده. اولین نفری باش که امتیاز ثبت میکنه!

برای ارسال نظر بهتر است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

نظرت در مورد این پست چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *