ساخت فرم استخدام با گرویتی فرم

ساخت فرم استخدام با گرویتی فرم

ممکن است بخواهید فرم استخدامی را در وبسایت وردپرسی خود منتشر کنید. در این آموزش وردپرس از شکرینو به نحوه ساخت فرم استخدام با گرویتی فرم میپردازیم.

ساخت فرم استخدام با گرویتی فرم

همانطور که میدانید افزونه‌ی گرویتی فرم یکی از افزونه های قدرتمند وردپرس است. ایجاد یک فرم استخدام با استفاده از پلاگین Gravity Forms یک راه قدرتمند برای ساده سازی فرایند استخدام و جمع آوری اطلاعات ضروری از نامزدهای احتمالی است. در ادامه به مراحل ساخت فرم در افزونه گرویتی فرم میپردازیم.ساخت فرم در وردپرس

ساخت فرم در وردپرس امکان پذیر است؟

بله، امکان ساختن و پیاده‌سازی فرم‌ها در وردپرس وجود دارد.
برای ساخت و پیاده‌سازی فرم‌های استخدامی در وردپرس، شما می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  1. استفاده از پلاگین‌های وردپرس: وجود بسیاری از پلاگین‌های وردپرس وجود دارد که به شما اجازه می‌دهند فرم‌های مختلفی را برای استخدامات بسازید و همچنین امکان انتقال دادن این فرم‌ها به گروه‌های گرویتی را فراهم می‌کند.
  2. استفاده از ساختار سوالات وردپرس: شما می‌توانید با استفاده از ساختار های مختلف و گزینه‌های ارسال سوالات در وردپرس، متناسب با نیاز ها.

1. افزونه گرویتی فرم را نصب کنید

همانطور که مشخص است، اولین قدم برای ساخت فرم استخدام در افزونه‌ی گرویتی فرم است. در مقاله های قبلی از شکرینو به طور کامل و قدم به قدم راه حل نصب و راه اندازی گرویتی فرم را توضیح دادیم. در انتهای این بخش آموزش تصویری نیز قرار دادیم.
نصب افزونه فرم ساز

2. یک فرم جدید ایجاد کنید

پس از نصب و فعالسازی افزونه‌ی‌ گرویتی فرم به بخش Gravity Forms در داشبورد وردپرس خود بروید و روی “فرم جدید” کلیک کنید. به فرم خود نامی مانند “فرم استخدام” بدهید و شروع به اضافه کردن فیلدها برای جمع‌آوری اطلاعات مرتبط از متقاضیان کنید. می‌توانید فیلدهایی را برای جزئیات شخصی، تجربه کاری، تحصیلات، مهارت‌ها و هر اطلاعات دیگری که نیاز دارید اضافه کنید.
اگر فرم استخدامی که ساختید طولانی است، آن را به چندین صفحه تقسیم کنید. انجام این کار باعث بهینه تر شدن فرم شما خواهد شد و تجربه کاربری بهتری را ارائه میدهد. برای این کار فیلد Page را به فرم خود اضافه کنید و نشانگر شکست صفحه (page break marker) را به جایی که می خواهید فرم تقسیم شود منتقل کنید.

3. فیلدهای فرم را سفارشی کنید

هر فیلد را در فرم استخدام خود با انتخاب نوع فیلد مناسب (به عنوان مثال، متن، کشویی، کادر انتخاب) سفارشی سازی کنید.

دیزاین فرم استخدام با گرویتی فرمز

4. اعلان ها را تنظیم کنید

اعلان‌های ایمیل را برای دریافت هشدار هر زمان که یک فرد فرم استخدام را ارسال می‌کند پیکربندی کنید.

5. منتشر کردن فرم

پس از ذخیره کردن فرم باید بدانید که اکنون که فرم شما کامل شده است، باید آن را به یک صفحه یا پست اضافه کنید تا متقاضیان بتوانند فرم استخدامی را که طراحی کردید پیدا کنند. از ویرایشگر صفحه، پستی که می‌خواهید فرم در آن ظاهر شود دیدن کنید و بلوک Gravity Forms را اضافه کنید. فرم درخواست شغلی را که به تازگی ایجاد کرده اید انتخاب کنید. سپس روی گزینه منتشر کردن کلیک کنید.

مراحل ساخت فرم در وردپرس

در این مرحله به بررسی مراحل ساخت انواع فرم در ورپرس میپردازیم. قطعا اگر اینجا هستید سوال شما این است که چطور فرم در وردپرس بسازیم؟ پس مراحل زیر را دنبال کن. مراحل زیر مربوط به افزونه گرویتی فرم هستند.
ساخت فرم در WordPress
چطور یک لیست را در سایت تعریف کنیم؟
چطور انواع فیلد در فرم سایت خود ایجاد کنیم؟

سخن نهایی

با ساخت فرم استخدام با گرویتی فرم، می توانید روند استخدام خود را ارتقا دهید و نامزدهای واجد شرایط را به طور موثر جذب کنید. اجرای یک فرم استخدامی با ساختار مناسب نه تنها فرایند درخواست را برای داوطلبان ساده می کند، بلکه به شما کمک می کند تا فرم های استخدام را به طور موثر مدیریت و ارزیابی کنید. در این مقاله از شکرینو به صورت قدم به قدم به مراحل ساخت فرم استخدام با گرویتی فرم پرداختیم.

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

برای ثبت امتیاز روی ستاره کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد امتیاز ها: 1

امتیازی ثبت نشده. اولین نفری باش که امتیاز ثبت میکنه!

برای ارسال نظر بهتر است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

نظرت در مورد این پست چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

SH2422 20 فروردین 1403

افزونه بهتر واسه ساخت فرم که رایگان باشه چی بگیریم