درآمد از طراحی سایت وردپرسی | چطور با استفاده از طراحی سایت وردپرسی به درآمد برسیم؟

درآمد از طراحی سایت وردپرسی

امروز وردپرس ابزار محبوبی برای طراحی سایت به حساب می آید. زیرا کار را برا طراحان راحت تر کرده است و قالب ها و افزونه هایی را در خزانه خود دارد که باعث می شود طراح سایت در زمان صرفه جویی کند. طراحان سایت وردپرسی در سرتاسر جهان مشغول به فعالیت هستند. اگر فردی علاقه مند به طراحی سایت وردپرسی باشد می تواند از طریق طراحی سایت های مختلف کسب درآمد خوبی داشته باشد. در این مقاله به اینکه چطور با استفاده از طراحی سایت وردپرسی به درآمد برسیم می پردازیم.

درآمد از طراحی سایت وردپرسی

محبوبیت وردپرس به این دلیل است که برای طراحی سایت با وردپرس نیاز آنچنانی به برنامه نویسی نداریم. هرچند که اگر بخواهیم یک سایت با قالب هایی متفاوت از قالب های آماده وردپرس طراحی کنیم می توانیم با برنامه نویسی قالب شخصی سازی شده خود را طراحی کنیم و این کار نیازمند برنامه نویسی می باشد. همچنین اگر بخواهیم ویژگی های جدید برای افزونه های آماده ی وردپرس تولید کنیم نیاز به دانستن زبان های برنامه نویسی داریم اما به طور کلی برای طراحی سایت ساده نیازمند دانستن زبان های برنامه نویسی نمی باشیم.
با طراحی سایت توسط وردپرس شما می توانید درآمد مناسبی داشته باشید و حتی سرتاسر دنیا مشغول به کار شوید.
شما می توانید در شرکتی به عنوان طراح سایت استخدام شوید و یا به عنوان یک فریلنسر به حرفه ی خود ادامه دهید. به هر حال در هر دو روش می توانید به درآمد خوبی برسید. البته این تنها در صورتی است که در این کار ماهر باشید و به انجام این فعالیت علاقه داشته باشید. در ادامه به راه های درآمد زایی توسط طراحی سایت وردپرسی می پردازیم.

۱. طراحی سایت به عنوان فریلنسر

فریلنسر ها افرادی هستند که خود اشتغال اند. این بدان معنا است که فقط با یک شرکت در ارتباط نیستند و ممکن است برای بسیاری از مشاغل و شرکت ها همزمان کار کنند‌. مزیت اصلی فریلنسر بودن این است که می توانید انتخاب کنید که با چه کسی و یا چه کسانی همکاری کنید.
فریلنسر بودن یک انتخاب عالی مخصوصا در حوزه طراحی سایت وردپرس می باشد. زیرا  می توانید از این راه کسب درآمد کنید و همچنین با سرتاسر جهان در ارتباط باشید و مشتریان متفاوتی را داشته باشید و تجربه کسب کنید.

۲. افتتاح یک آژانس خدمات وردپرسی برای رسیدن درآمد از طراحی سایت وردپرسی

افتتاح آژانس خدمات وردپرس یکی از بهترین راه های کسب درآمد است. برای داشتن یک آژانس موفق باید مشتری هایی را پیدا کنید و همچنین فریلنسر ها و یا کارمند هایی را پیدا کنید که با هم همکاری داشته باشید. برای مثال پس از طراحی یک سایت می توانید خدماتی را نظیر سئوی سایت را ارائه دهید تا سایتی که طراحی کردید در رتبه بهتری در موتورهای جستجوگر قرار بگیرد و به موفقیت بیشتری برسد. برای مثال برای این کار آژانس شما نیازمند یک متخصص و کارشناس سئو می باشد. شما می توانید تیمی کامل در آژانس خود تشکیل دهید تا به درآمد خوبی برسید.
راه اندازی یک آژانس به سرمایه قابل توجه ای نیاز دارد. شما باید سایت خود را طراحی کنید و سپس متخصصان وردپرس ماهر را گزینش و استخدام کنید. بنابراین بهتر است سرمایه اولیه این کار را داشته باشید و سپس به ایجاد آن اقدام کنید.

۳. طراحی و فروش قالب های وردپرس

هر وبسایت وردپرسی برای زیبا به نظر رسیدن و انتقال محتوا نیازمند یک قالب وردپرسی می باشد. هرچند که قالب های بسیاری در خزانه وردپرس وجود دارد اما امروزه بسیاری از طراحان به دنبال یک قالب خاص و جدید می‌ گردند. شما می توانید با ایجاد قالب و فروش آن به کسب درآمد برسید. اگر یک طراح سایت هستید ایجاد قالب می توانید یک راه بسیار خوب برای کسب درآمد باشد. هرچند که برای این کار باید خیلی خوب به ابزار های برنامه نویسی و زبان های برنامه نویسی مسلط باشید.

۴. توسعه و فروش افزونه های وردپرس

افزونه ها در بسیاری از موارد کمک کننده طراحان سایت می باشند. از افزونه های بهبود سرعت تا افزونه های صفحه ساز مانند المنتور بسیار به طراحان در طراحی یک سایت کارآمد کمک می کند. اگر شما با زبان برنامه نویسی به خوبی آشناییت دارید می توانید افزونه هایی بسازید و از آن کسب درآمد کنید. برای اینکه فروش خوبی داشته باشید و افزونه های کاربردی را توسعه دهید شما نیاز دارید مشکلات خریداران شناسایی کنید و با طراحی افزونه هایی برای حل آن مشکلات اقدام کنید. برای مثال برای مشکل سرعت سایت، افزونه های بهبود سرعت زیادی طراحی شده است و به فروش خوبی رسیده است.
شما حتی می توانید به افزونه هایی که وجود دارند ویژگی های دلخواهی بیافزایید و در طراحی سایت خود استفاده کنید و به مشتری یک سایت شخصی سازی شده تحویل دهید. برای انجام این کار نیز نیازمند دانش برنامه نویسی می باشد. شما می توانید با گذراندن دوره هایی به این تسلط برسید و به افزونه ها ویژگی هایی منحصر به فرد اضافه کنید. برای مثال تیم شکرینو دوره ای را به شما ارائه می دهد تا شما بتوانید هر ویژگی دلخواهتان را به افزونه محبوب المنتور بیافزایید. دوره ی برنامه نویسی المنتور می تواند برای شما بسیار کارآمد باشد و به شما برای طراحی یک سایت یونیک کمک کند‌. دوره توسعه المان المنتوری که توسط تیم شکرینو تهیه شده است فقط و فقط از طریق سایت شکرینو قابل خریداری است.
به طور کلی شما با یادگیری طراحی سایت وردپرسی می توانید به درآمد خوبی برسید و همچنین اگر به زبان های برنامه نویسی تسلط خوبی دارید می توانید قالب های وردپرسی و افزونه هایی طراحی کنید تا به کسب درآمد برسید.

چگونه با وردپرس طراحی سایت انجام دهیم؟

همانطور که به طور واضح مشخص است شما برای یادگیری دقیق طراحی سایت نیازمند آموزش هستید. شما می توانید دوره هایی را تهیه کنید تا به شما قدم به قدم طراحی سایت را آموزش دهد. تیم شکرینو دوره ی مقدماتی را تهیه کرده است تا شما بتوانید یک سایت وردپرسی طراحی کنید. این دوره به صورت کاملا رایگان در سایت شکرینو به شما ارائه شده است و شما با مراجعه به سایت شکرینو می توانید از آن بهره ببرید.
پس از یادگیری طراحی سایت وردپرس شما نیازمند یک قالب هستید تا سایتی را طراحی کنید. شما می توانید قالب های متفاوتی را امتحان کنید. اما پیشنهاد سایت ما به شما قالب شکرینو می باشد. تیم شکرینو برای شما قالبی تهیه کرده است که تمامی ویژگی های یک قالب وردپرسی خوب را دارا است. شما می توانید قالب شکرینو را از سایت شکرینو تهیه کنید و برای طراحی سایت هایتان از آن استفاده کنید.

سخن نهایی

با طراحی سایت وردپرسی می توان به درآمد خوبی رسید. تمامی شرکت های و برند های معروف دنیا برای پیشرفت خود نیازمند سایت هایی بودند که طراحان سایت طراحی کردند. بنابراین شرکت ها و موسسات برای پیشرفت کاری خود نیازمند سایتی هستند که توسط یک طراح سایت ماهر طراحی شده است. از این جهت طراحان سایت می توانند به درآمد خوبی برسند که روزانه بسیاری از مردم به آنها نیاز دارند. و از آنجایی که بسیار از فعالیت ها، خرید ها، تبلیغات و غیره اینترنتی شده است و از طریق سایت ها به سرتاسر جهان می رسد افراد به طراحان سایت نیاز دارند. بنابراین با یادگیری اصولی طراحی سایت با وردپرس می توانید درآمد خوبی کسب کنید.
به طور کلی در این مقاله به سوال “چطور با استفاده از طراحی سایت به درآمد برسیم؟” پاسخ داده شد و همچنین به سوالاتی که ممکن است در رابطه به این مطالب ایجاد شود پاسخ داده شده است. 0 تا 100 آموزش وردپرس در اختیار شما قرار گرفته است. تنها کافی است شروع کنید.

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

برای ثبت امتیاز روی ستاره کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد امتیاز ها: 1

امتیازی ثبت نشده. اولین نفری باش که امتیاز ثبت میکنه!

برای ارسال نظر بهتر است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

نظرت در مورد این پست چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *