قالب وردپرسی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

قالب وردپرسی خوب

از آنجایی که با قالب های آماده وردپرس میتوان بدون کوچکترین برنامه نویسی، سایت طراحی کرد، میتوان از اهمیت آن آگاه شد. اما هر قالبی مناسب راه اندازی سایت شما نیست. شما باید به دنبال قالب وردپرسی خوب باشید. برای اینکه بتوانید تا جای ممکن وبسایت خود را شخصی سازی کنید و به کدنویسی احتیاج نداشته باشید. قالب های خوب بایستی چه ویژگی هایی داشته باشند و چه قالبی را انتخاب کنیم را در ادامه بررسی میکنیم.

قالب وردپرسی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

قالب وردپرسی که برای سایت خود انتخاب میکنید به سایت شما ظاهر و طراحی منحصر به فرد و خاصی می دهد. شما میتوانید قالب وردپرسی خوب را براساس نیاز سایت خود انتخاب کنید. از ویژگی های مثبت قالب وردپرس این است که میتوان هر زمانی به سرعت آن را تغییر داد. افراد مختلف میتوانند بدون استفاده از کد نویسی و به کمک قالب های وردپرسی سایت خود را تاسیس کنند. در این مطلب از سایت شکرینو به ویژگی های یک قالب وردپرسی خوب اشاره میکنیم. در این قسمت به بررسی ویژگی ها و مزایای قالب سایت خوب میپردازیم.

۱. قالبی را انتخاب کنید که رساننده پیام شما باشد

قالبی که برای سایتتان انتخاب میکنید باید رساننده پیام برند و یا موضوع سایتتان باشد. تم ها و قالب های سایت برای ایجاد مسیر و ساختار خلاقانه برای تیم های بازاریابی و محتوا نیز در این مورد بسیار مهم اند. یک طرح مناسب برای ایجاد یک فضا تجاری منسجم و جذاب که هویت و ساختار برند شما را منعکس کند، ضروری است. همچنین تم و قالب سایت شما پیام شما را منتقل میکند و همچنین مشتریان شما را درگیر میکند.

۲. سرعت و عملکرد عالی

سرعت قالب وردپرس برای بازدیدکنندگان سایت بسیار دارای اهمیت است. دامنه توجه کاربران بسیار کوتاه است. اگر بارگذاری یک وب سایت بیش از چند ثانیه طول بکشد، بسیاری از آنها خارج می شوند. کاربران معمولا حداکثر سه ثانیه منتظر میمانند تا سایتی آپلود شود. اگر در این مدت سایت بارگذاری نشود کاربر آن را ترک میکند. سایت های بزرگ و موفق دنیا سرعت سایت خود را در حدود نیم الی یک ثانیه هدف قرار می دهند. بنابراین امکان بازدید سایتشان بالاتر می رود.
برخی از قالب های رایگان به شدت سرعت سایت شما را کاهش می دهد. قالب های ساده معمولا سرعت بالاتری را نشان می دهند. درواقع شما باید یک قالب وردپرس سریع، سبک و قابل تنظیم فقط با ویژگی هایی که نیاز دارید انتخاب کنید.

۳. امنیت سایت

اگر شما صاحب یک سایت وردپرسی هستید، قطعا یکی از دغدغه های فکری شما امنیت سایت است. درست است که هیچ قالب وردپرسی نمیتواند ادعای امنیت ۱۰۰ درصد داشته باشد، اما بهتر است قالبی را انتخاب کنید که کمترین میزان آسیب پذیری و حملات سایبری را داشته باشد. همچنین سعی کنید تا قالب سایت خود را همیشه به روز نگه دارید. تمامی به روزرسانی های ارائه شده توسط توسعه دهنده را اجرا کنید تا مشکلات احتمالی و خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

۴. قالب وردپرسی خوب با ویژگی توسعه فعال و به روزرسانی

مطمئن شوید قالب وردپرسی که انتخاب میکنید بعضا به روزرسانی میشود و تهیه کننده قالب آن را رها نکرده است. یک قالب وردپرسی فعال در گذشته بسیار به روز رسانی شده است. شما با بررسی این مورد میتوانید تشخیص دهید که آیا قالب فعال است و یا خیر. قالب هایی که برای مدت طولانی وجود داشته و دارای چندین به روز رسانی هستند نشان می دهد که توسعه دهنده دائماً در حال تغییر برای بهتر کردن آنها است.

۵. استفاده راحت از سری ویژگی های قالب وردپرسی خوب

یافتن تم کاملی که استفاده از آن ساده باشد و در عین حال عملکرد کاملی را در اختیار شما قرار دهد تا به شما در ساخت پیچیده ترین سایت وردپرس کمک کند، دشوار است. در حالی که موضوعی که انتخاب می‌کنید باید برای همه آسان باشد.
پشتیبانی از افزونه های صفحه ساز مانند المنتور نیز یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بررسی کنیم. این افزونه که به عنوان محبوب ترین افزونه صفحه ساز شناخته میشود بسیار کاربردی است. چراکه با استفاده از المنتور به راحتی هر سایتی که بخواهید را می توانید بسازید. به این صورت که تکمیل کننده امکانات قالب می باشد. اما اگر ایده خاصی در ذهنمان باشد و المنتور و قالب نتوانند آن ایده را پشتیبانی کنند چه؟ اینجاست که دوره برنامه نویسی افزونه المان المنتوری به سراغ شما می آید و تمام ایده هایتان عملی میشود.

۶. هزینه ها

قالب های وردپرس زیادی در جهان ارائه میشوند. برخی از آنها رایگان اند و برخی شامل هزینه هایی میشوند. بسیاری از قالب های رایگان نسخه پریمیوم را نیز ارائه می دهند که ویژگی های تم و پشتیبانی محصول بیشتری را باز می کند. یک قالب وردپرسی خوب دارای امکانات بسیار با قیمتی مناسب است.

۷. قالب وردپرسی خوب ظاهری زیبا دارد

ظاهر و طراحی سایت برای یک سایت منحصر به فرد و زیبا بسیار دارای اهمیت است. همچنین هنگام انتخاب موضوع برای وب سایت خود باید ظاهری که میخواهید برای سایتتان بسازید را در نظر بگیرید. تعداد زیادی از مردم وب سایت را از طریق تلفن همراه و تبلت خود مشاهده می کنند. بسیار مهم است که وب سایت شما واکنش گرا باشد، زیرا تأثیر مستقیمی بر مشتریانی که از وب سایت شما بازدید می کنند دارد. احساس و ظاهر کلی سایت شما احتمالا اولین چیزی است که کاربران شما هنگام ورود به سایت شما به آن توجه میکنند. یک وبسایت با طراحی مناسب و خوب میتواند بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند بنابراین یک قدم به موفقیت نزدیکتر میشود.

۸. داشتن سازگاری با همه مرورگر ها

داشتن سازگاری بدان معنا است قالبی که انتخاب میکنیم در تمامی مرورگر ها قابل نمایش باشد و همچنین با آنها سازگار باشد. برای بررسی این موضوع میتوانید سایت خود را با جندین مرورگر چک‌کنید تا مطمئن شوید که آیا قالب وردپرسی شما با همه مرورگر ها سازگار است یا خیر.

۹. سئو بیس بودن قالب وردپرسی

وقتی مشکلات فنی مهمی در سئو دارید، گوگل به وب سایت شما به عنوان یک مرجع صنعتی اعتماد نخواهد کرد و احتمالاً برای رسیدن به صفحه اول با مشکل مواجه خواهید شد. بهترین قالب های وردپرس برای سئو دارای کد تمیزی هستند که آنها را ایمن تر و قابل اطمینان تر می کند و زمان خرابی کمتری دارد.
یک قالب وردپرس سازگار با سئو برای همه مرورگرهای محبوب ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند بدون توجه به انتخاب مرورگرشان، مطالب شما را بخوانند و به اشتراک بگذارند.

مزایای داشتن قالب وردپرسی خوب

قالب وردپرسی خوب به سایت شما شخصیت میبخشد و همچنین آن را جذاب میکند. اگر به یک وب سایت نیاز فوری دارید و یک توسعه دهنده قابل اعتماد پیدا نمی کنید یا ابزار کافی برای یک وب سایت بالاتر ندارید، در چنین شرایطی می توانید از یک قالب وردپرس مناسب و خوب نهایت استفاده را ببرید.
استاندارد های اینترنت همواره در حال تغییر است. بنابراین مهم است که همیشه خود را آپدیت و به روز نگه دارید. این کار با وردپرس راحت تر و سریعتر صورت میگیرد. در واقع شما میتوانید با استفاده از قالب وردپرس سایت خود را به روز نگه دارید. زیرا قالب های وردپرسی قابلیت تبدیل و تغییر راحتی دارند و میتوان آنها را به روز نگه داشت.
فقط به این دلیل که از قالب های رایگان استفاده می کنید به این معنی نیست که وب سایت شما شبیه هر وب سایت دیگری است که از همان قالب استفاده می کند. بیشتر تم ها قابل تنظیم هستند. شما می توانید موضوع را به دلخواه قالب بندی کنید تا کاملا با محتوای شما مطابقت داشته باشد. بنابراین یک قالب وردپرسی رایگان نیز میتواند منحصر به فرد بودن را به سایت شما ارائه دهد.

سخن نهایی

به طور کلی در این مقاله سعی کردیم به ویژگی های یک قالب وردپرسی خوب اشاره کنیم. سعی کنید قالب هایی را برای سایتتان انتخاب کنید که این ویژگی ها را داشته باشد. قالب شکرینو به عنوان یکی از بهترین قالب ها معرفی میشود. این قالب ویژگی های یک قالب خوب و مناسب که به آن اشاره کردیم را دارا است.

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

برای ثبت امتیاز روی ستاره کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد امتیاز ها: 1

امتیازی ثبت نشده. اولین نفری باش که امتیاز ثبت میکنه!

سوالات متداول

برای خرید قالب های وردپرسی بایستی از یکی از وبسایت ها فروش محصولات وردپرسی مثل وبسایت شکرینو یا مارکت ژاکت اقدام کنید.

دمو یا پیشنمایش قالب، نمونه ای از عملکرد قالب (پوسته) است که ویژگی های آن را بصورت عملی به شما نمایش میدهد تا راحت تر برای انتخاب آن قالب تصمیم بگیرید.

از ویژگی های قالب وردپرسی خوب میتوان به سرعت بالا ، کوتاه بودن مراحل ثبت سفارش ، پشتیبانی از ورود با پیامک و همچنین سیستم تیکت و اعلانات اشاره کرد.

برای ارسال نظر بهتر است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

نظرت در مورد این پست چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *