راه اندازی و نصب میل چیمپ (mailchimp)

راه اندازی و نصب میل چیمپ (mailchimp)

راه اندازی و نصب افزونه میل چیمپ یک راه حل برای پیشرفت چشمگیر برای مشاغلی است که به دنبال ساده سازی ارتباط خود با مشتریان هستند. این افزونه با ویژگی‌های قدرتمند خود، ایجاد و ارسال ایمیل‌های جذاب را آسان می‌کند. در ادامه در این مقاله از شکرینو با ما همراه باشید تا با راه اندازی و نصب میل چیمپ آشنا شوید و بتوانید بدون دردسر آن را در سایت وردپرسی خود اعمال کنید.

راه اندازی و نصب میل چیمپ  (mailchimp)

افزونه میل چیمپ به شما کمک میکند تا پیام مناسب در زمان مناسب به مشتریان خود برسانید. بسیاری از خدمات ایمیل مارکتینگ در دسترس هستند و میل چیمپ یکی از محبوب ترین ها بین این همه موارد موجود به شمار میرود. این محبوبیت به این دلیل است که افزونه‌ی میل چیمپ دارای ویژگی های زیادی مانند اتوماسیون، تجزیه و تحلیل و تقسیم بندی است که مدیریت کمپین‌های ایمیل را به راحتی ممکن می‌سازد. علاوه بر این، پلاگین میل چیمپ پشتیبانی دائمی را ارائه می دهد. این بدان معنا است که تیم پشتیبانی این افزونه ۲۴ ساعت هر هفت روز هفته در دسترس هستند. حال که به ارزش افزونه‌ی mailchimp پی بردید وقت آن است که به راه اندازی و نصب میل چیمپ بپردازیم.
آموزش کار با میل چیمپ

1. یک حساب میل چیمپ ایجاد کنید.

اولین قدم برای نصب و راه اندازی افزونه میل چیمپ ایجاد یک حساب است. به وب سایت Mailchimp مراجعه کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. مشخصات خود از جمله آدرس ایمیل، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. پس از تکمیل مراحل ثبت نام، یک ایمیل برای تایید حساب خود دریافت خواهید کرد. روی لینک ارائه شده در ایمیل کلیک کنید تا حساب میل چیمپ خود را فعال کنید.
بعد از فعال کردن حساب میل چیمپ خود و پر کردن فرم های مورد نیاز میتوانید یک طرح از میل چیمپ را برای خود انتخاب کنید که طرح رایگان هم میتواند انتخاب شما باشد. این بدان معنا است که میل چیمپ طرح رایگان را نیز ارائه می دهد.
هنگامی که تمامی این مراحل را طی کردید، روی دکمه‌ی Complete یا همان تکمیل کلیک کنید. در مرحله بعد، گزینه ای برای شما نمایش داده می شود که حساب های شبکه های اجتماعی خود را به میل چیمپ متصل کنید. این به شما امکان می‌دهد تا کمپین‌ها را مستقیماً در پلتفرم‌های خاصی به اشتراک بگذارید. می توانید این مرحله را کامل کنید یا از آن رد شوید. پس از این مرحله دکمه‌ی ادامه را انتخاب کنید فرایند تکمیل شود.
نحوه تنظیمات میل چیمپ

2. یک لیست از ایمیل ها بسازید.

اکنون که یک حساب Mailchimp راه‌اندازی کردید می‌توانید مستقیماً وارد آن شوید و اولین لیست ایمیل خود را تنظیم کنید. اگر در فرآیند ایجاد حساب، لیست موجود را تعیین نکرده‌اید، می‌توانید به راحتی با آپلود یک فایل با اطلاعات فهرست مخاطبین خود از طریق Import Your Contacts شروع به کار کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب افزودن مخاطب و درج جزئیات هر ورودی به صورت دستی، فهرستی بسازید.
ساخت لیست ایمیل mailchimp

3. نصب و فعالسازی

وارد داشبورد سایت وردپرسی خود شوید و در نوار کناری گزینه افزونه را پیدا کنید. روی دکمه‌ی افزودن جدید کلیک کنید و در نوار جست و جو mailchimp را سرچ کنید و روی دکمه‌ی نصب و سپس فعال سازی کلیک کنید تا این افزونه برای شما فعال شود. پس از نصب و فعال سازی افزونه در وب سایت خود، به گزینه Mailchimp Settings در داشبورد وردپرس خود بروید. در آنجا می توانید حساب Mailchimp خود را با استفاده از یک کلید API به وب سایت خود متصل کنید. به این ترتیب می توانید به لیست ها و فرم های خود از سایت خود دسترسی پیدا کنید.
ست کردن api در میلچیمپ

آموزش وردپرس و... در شکرینو

کار با افزونه میلچیمپ

دوره پلاگین نویسی در شکرینو

مرحله به مرحه پیکربندی و راه اندازی میل چیمپ

4. تنظیمات پلاگین را پیکربندی کنید.

پس از وارد کردن کلید API خود، می توانید تنظیمات افزونه میل چیمپ را مطابق با خواسته و نیازهای وب سایت خود سفارشی کنید. می‌توانید انتخاب کنید که کدام فرم‌ها نمایش داده شوند و یا گزینه‌های دیگر را تنظیم کنید. قبل از ادامه، مطمئن شوید که تغییرات خود را ذخیره کرده اید.

5. مرحله آخر نصب میل چیمپ: فرم های ثبت نام را به وب سایت خود اضافه کنید.

هنگامی که افزونه میل چیمپ را در وب سایت خود نصب کردید، ایجاد و افزودن فرم های ثبت نام ساده است. فرم ها را طراحی کنید و سپس از کد کوتاه شده‌ی ارائه شده توسط افزونه‌ی میل چیمپ برای جایگذاری فرم در وب سایت خود استفاده کنید.

سخن نهایی

در دنیایی که ارتباطات نقش کلیدی برای هر کسب و کاری دارد، داشتن ابزار قابل اعتمادی مانند افزونه میل چیمپ می‌تواند برای وبسایت شما بسیار کمک کننده باشد. به همین دلیل در این مقاله از شکرینو به راه و اندازی و نصب افزونه میل چیمپ پرداختیم تا شما بتوانید به راحتی با کاربران خود از طریق ایمیل در ارتباط باشید.

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

برای ثبت امتیاز روی ستاره کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد امتیاز ها: 0

امتیازی ثبت نشده. اولین نفری باش که امتیاز ثبت میکنه!

برای ارسال نظر بهتر است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

نظرت در مورد این پست چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *