درآمد طراحان سایت وردپرسی در کشور های اروپایی چه قدر است؟

درآمد طراحان سایت وردپرسی در کشور های اروپایی

با ابزار وردپرس، شما می توانید یک سایت عالی را بسازید. با این حال استخدام یک توسعه دهنده و طراح سایت وردپرسی همیشه نیاز های شرکت ها و موسسه ها بوده است. موسس شرکت ها و موسسه ها و حتی برند ها تمایل دارند تا سایتی عالی در اختیار داشته باشند بنابراین متخصصان در این زمینه را استخدام میکنند و هزینه خوبی را برای درآمد آنها در نظر می گیرند. در ادامه این مقاله شکرینو به بررسی درآمد طراحان سایت وردپرسی در کشور های اروپایی می پردازیم.

درآمد طراحان سایت وردپرسی در کشور های اروپایی چه قدر است؟

شرکت های حرفه ای و معروف و یا برند ها و موسسه ها همیشه برای طراحی سایت خود به سراغ یک طراح سایت حرفه ای می روند. طراحان سایت و توسعه دهندگان می توانند سایتی مناسب را تحویل مشتری دهند. حتما لازم است تا از یک طراح سایت حرفه ای کمک بگیرید زیرا اگر یک فرد نا متخصص این کار را انجام دهد می تواند وب سایت شما را آلوده به باگ های مختلف کند.

درآمد طراحان سایت وردپرسی در کشور های اروپایی
همانطور که متوجه شدید طراحی سایت وردپرسی بازار کار خوبی دارد و شما با یادگیری طراحی سایت با وردپرس می توانید به درآمد خوبی برسید زیرا شرکت ها و موسسات برای برند خود نیازمند یک طراح سایت می باشند تا برندشان را با سایتی که در اختیار دارند به جهان معرفی کنند.
در ادامه به درآمد طراحان سایت وردپرسی در کشور های اروپایی می پردازیم.

۱. اروپای غربی

حقوق و دستمزد یک طراح سایت وردپرسی در کشورهایی مانند بریتانیا و آلمان کمتر از کشور های آمریکایی و کانادا می باشد. هرچند که باز هم دستمزد تقریبا خوبی دارند. استخدام یک تیم طراح سایت و توسعه دهنده در آنجا بسیار گران است و طراحان سایت و توسعه دهندگان می توانند دستمزد خوبی را دریافت کنند. به طور مثال درآمد یک توسعه دهنده جوان و کم تجربه به طور میانگین حدود ۳۹۰۰ دلار ماهانه و یک متخصص حدودا ۵۱۰۰ دلار می باشد. این رقم همچنان رقم بالا و خوبی می باشد. طراحان سایت وردپرسی می توانند در این کشور ها به درآمد خوبی برسند.

۲. کشور های مرکزی اروپا

لهستان در کشورهای مرکزی اروپا به طراحان سایت اهمیت زیاد می دهد و حقوق معقولی را به آنها اختصاص می دهند. هرچند که ممکن است درآمد آنها به اندازه کشور های اروپای غربی نباشد اما معمولا ماهانه به طور تقریبی بین ۱۵۰۰ دلار تا ۳۰۰۰ دلار به طراحان و توسعه دهندگان سایت در این کشور تعلق می گیرد. البته معیار هایی تاثیر گذار برای درآمد طراحان سایت وردپرسی نیز وجود دارد که جلوتر به آنها می پردازیم. بنابراین درآمد هر فرد با فرد دیگر میتواند متفاوت باشد. حتی اگر هر دو در یک شهر و یا حتی در یک شرکت مشغول به کار باشند.

۳. اروپای شرقی

کشور هایی که در اروپای شرقی هستند، به طراحان سایت وردپرسی حقوق کمتری را پرداخت می‌ کنند. برای کشور هایی مثل اوکراین نزدیک به ۹۰۰ دلار تا ۲۶۰۰ دلار را به استخدام یک طراح سایت وردپرسی اختصاص می دهند. و اگر جنوب بلغارستان را در نظر بگیریم درآمد ماهیانه یک طراح و توسعه دهنده سایت ماهانه ۱۱۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار می باشد.
البته این درآمد یک طراح سایت وردپرسی می باشد که استخدام شده است و به صورت تمام وقت در شرکت ها و یا موسسات مشغول به کار است.
در کشورهای اروپایی افرادی که به صورت پروژه ای طراحی سایت می کنند به صورت ساعتی حقوق دریافت می کنند. رنج درآمد ها در نقاط مختلف اروپا حدودا ساعتی ۵۶ تا ۶۴ دلار می باشد.
اما به طور کلی درآمد هر فرد با توجه به فاکتور هایی متغیر می باشد. هرچند که موقعیت مکانی نیز اهمیت دارد و کشور های مختلف هزینه های متفاوتی برای طراحان سایت در نظر می گیرند اما معیار های دیگری نیز وجود دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

چه عواملی بر درآمد طراحان سایت تاثیر می گذارد؟

اینگونه نیست که درآمد تمامی متخصصان در زمینه طراحی سایت یکسان باشد. افراد با توجه به فاکتور هایی درآمد های متفاوتی دارند که به آنها خواهیم پرداخت.

۱. تجربه

هرچه تجربه یک فرد در زمینه طراحی سایت بیشتر باشد و نمونه کار های بیشتری را ارائه دهد در این زمینه درآمد بیشتری را کسب میکند. البته اینگونه نیست که افراد کم تجربه و تازه کار نتوانند در این راه موفق باشند. اما کمی زمان می برد تا به سطح حرفه ای برسند و تجارب کافی را کسب کنند. ممکن است افراد با تجربه تر، مهارت های بیشتری را کسب کرده باشند که به طراحی سایتشان کمک کند.

۲. نوع کار

برخی افراد با قالب های آماده وردپرس و افزونه ها می توانند سایتی بسیار عالی طراحی کنند و درآمد خوبی داشته باشند. و برخی افراد با یادگیری زبان های برنامه نویسی وردپرس میتوانند افزونه ها و قالب های متفاوتی را طراحی کنند و از آن در طراحی سایت خود استفاده کنند و سایت متمایز از دیگر سایت ها طراحی کنند. این طراحان درآمد خوب و متفاوتی دارند. بنابراین نوع کار و نوع انجام کار نیز بر روی درآمد تاثیر می‌گذارد.

درآمد طراحان سایت در خارج

۳. موقعیت مکانی

طراحان سایت وردپرس در سراسر دنیا زندگی می کنند. ممکن است هر کشوری متفاوت از دیگر کشور ها برای طراحی سایت هزینه کنند. حتی در یک کشور برخی شهر ها هزینه های متفاوتی را پرداخت می‌ کنند. حتی در یک شهر نیز هر شرکت با شرکت دیگر بودجه متفاوتی را برای توسعه دهندگان و طراحان سایت قرار می دهد. بنابراین موقعیت مکانی یک طراح سایت می تواند روی درآمد آن تاثیرگذار باشد. برای مثال در این مقاله ما به بررسی درآمد طراحان سایت وردپرسی در کشور های اروپایی پرداختیم.

چگونه با وردپرس طراحی سایت انجام دهیم؟

امروزه طراحی سایت با وردپرس مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. شما می توانید بدون نیاز به برنامه نویسی با وردپرس سایتی را طراحی کنید. میتوانید دوره های مختلفی را خریداری کنید و قدم به قدم آن را آموزش ببینید. از آنجایی که درآمد طراحی سایت مناسب و خوب می باشد، میتوانید در این حرفه مشغول به کار شوید، بهتر است اگر به این کار علاقه مند هستید هرچه سریعتر یادگیری آن را شروع کنید تا به یک فرد حرفه ای تبدیل شوید‌.
شما میتوانید دوره های مقدماتی مختلفی را خریداری کنید و در رابطه با این کار اطلاعات کسب کنید و روش طراحی یک سایت را با وردپرس به صورت قدم به قدم آموزش ببینید. البته تیم ما برای شما یک دوره رایگان تهیه کرده است که شما میتوانید با مراجعه به سایت شکرینو دوره رایگان طراحی سایت را مشاهده فرمایید و آموزش طراحی سایت با وردپرس را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید. این دوره رایگان مقدمات طراحی یک سایت را به شما آموزش می دهد تا شما بتوانید یک سایت را طراحی کنید و با تکرار و تمرین یک فرد حرفه ای شوید و درآمد خوبی را کسب کنید.

آیا طراحی سایت با وردپرس نیازمند برنامه نویسی می باشد؟

طراحی سایت وردپرس نیازمند دانستن زبان های برنامه نویسی نمی باشد. شما می توانید با استفاده از قالب های آماده، افزونه ها و خدماتی که سایت وردپرس به شما ارائه می دهد، بدون داشتن کوچکترین دانشی در رابطه با برنامه نویسی سایتی را طراحی کنید. تمام این حرف ها بدان معنا است که داشتن دانشی در رابطه با برنامه نویسی در این حوزه اجباری نمی باشد.

اما اگر شما میخواهید قالب های متفاوتی را طراحی کنید و ویژگی های جدید به سایت خود بدهید و آن را از صد ها سایت دیگر متمایز سازید، باید برای آن برنامه نویسی کنید و به برخی زبان های برنامه نویسی آشنا باشید. برای مثال اگر میخواهید ویژگی هایی به افزونه المنتور که یک افزونه صفحه ساز بسیار محبوب می باشد بیافزایید شما نیاز دارید تا برنامه نویسی کنید. و به زبان های برنامه نویسی تا حدی مسلط باشید.

در تیم شکرینو، ما دوره ای را تهیه کردیم تا شما بتوانید با برنامه نویسی به افزونه المنتور خود ویژگی هایی منحصر به فرد بیافزایید. دوره برنامه نویسی المنتور که توسط تیم شکرینو تهیه شده است فقط و فقط از طریق سایت شکرینو قابل خریداری است. برای خرید دوره برنامه نویسی المنتور به سایت شکرینو مراجعه کنید.

سخن نهایی

به طور کلی طراحان سایت وردپرسی می توانند در کشور های اروپایی به درآمد خوبی برسند. در این مقاله به بررسی درآمد طراحان سایت وردپرسی در کشور های اروپایی به طور تقریبی پرداختیم. به فاکتور هایی که بر درآمد طراحان اثر میگذارد نیز اشاره کردیم. همچنین دوره ای را معرفی کردیم تا شما بتوانید به صورت رایگان وردپرس را به صورت مقدماتی یاد بگیرید و بتوانید از آن کسب درآمد خوبی داشته باشید.

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

برای ثبت امتیاز روی ستاره کلیک کنید

امتیاز میانگین 4.5 / 5. تعداد امتیاز ها: 2

امتیازی ثبت نشده. اولین نفری باش که امتیاز ثبت میکنه!

برای ارسال نظر بهتر است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

نظرت در مورد این پست چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *