بهترین افزونه های فرم ساز

بهترین افزونه های فرم ساز

افزونه های فرم ساز برای صاحبان وب سایت هایی که با وردپرس طراحی شدند بسیار مهم هستند. نصب یک افزونه برای ساخت فرم میتواند به شما در این امر کمک کند. بدون افزونه فرم ساز، نمی‌توانید ایمیل‌ هایی از بازدیدکنندگان خود دریافت کنید و پرداخت‌ها را جمع‌ آوری کنید. بنابراین اگر به دنبال این موارد هستید، باید افزونه های مناسب و مورد اعتماد فرم ساز را پیدا کنید‌. در ادامه به بررسی بهترین افزونه های فرم ساز می پردازیم.

بهترین افزونه های فرم ساز

فرم ها یکی از بخش های مهم وب سایت هستند زیرا به ایجاد تعامل بین صاحب وب سایت و بازدیدکنندگان کمک می کند. از آنجایی که افزونه های فرم ساز زیادی در وردپرس وجود دارند، انتخاب یکی از آنها می تواند دشوار باشد. اما ما برای شما بهترین افزونه های فرم ساز را در ادامه قرار خواهیم داد. ما در تیم شکرینو سعی داریم تجزیه و تحلیل دقیقی از هر گزینه ارائه دهیم تا شما بتوانید بهترین افزونه فرم ساز وردپرس را برای وب سایت خود انتخاب کنید.
بهترین افزونه های فرم ساز

۱. دبلیو پی فرمز (WPForms)

این افزونه فرم ساز یکی از محبوب ترین افزونه ها بین افرادی که تازه شروع به کار کرده اند، به شمار می رود. البته به طور کلی این افزونه در بین تمامی طراحان معروف و محبوب است. ولی به علت ویژگی هایی که دارد و استفاده راحت از آن، بین مبتدیان نیز محبوب است. این افزونه حدود ۶ میلیون نصب کننده فعال دارد که رقم خوبی به شمار می رود.
این افزونه رابطی برای طراحی فرم های نامحدود، از جمله  فرم های تماس، ثبت نام، ورود به سیستم، سفارش و سایر فرم های سفارشی استفاده میشود.
wpformslogo استفاده از
این افزونه همچنین با قالب های محبوب وردپرس سازگار است و دارای ویژگی های مثبت زیادی است.
شما میتوانید با استفاده از این افزونه به راحتی یک فرم بسیار کاربردی را تنها در چند دقیقه بدون نوشتن هیچ کدی ایجاد کنید. بنابراین شما به مهارت کدنویسی نیازی ندارید.
این افزونه ریسپانسیو است. این ویژگی برای طراحان سایت بسیار دارای اهمیت است. این بدان معنا است که در انواع صفحه نمایشگر ها مانند موبایل، تبلت، لپتاپ کار میکند و طرح سایت را خراب نمیکند. برای طراحی سایت شما حتما باید سایتی ریسپانسیو طراحی کنید تا طرح و ظاهر کلی آن در انواع نمایشگر ها خراب نشود.

نکات تکمیلی درباره WPForms یکی از بهترین افزونه های فرم ساز

این افزونه سرعت سایت را کاهش نمی دهد و این یکی از ویژگی های مثبت آن به شمار می رود. همانطور که احتمالا می دانید سرعت سایت دارای اهمیت بسیار بالایی است. سرعت پایین سایت بر روی رنکینگ آن سایت در گوگل و سایر موتور های جستجوگر اثر میگذارد. حتی برای افزایش سرعت سایت برخی طراحان و دارندگان سایت از افزونه های بهبود سرعت نیز استفاده میکنند. بنابراین مهم است که آیا افزونه ها بر سرعت سایت تاثیر می گذارند و یا خیر.
به طور کلی WPForms برای تمامی طراحان، وبلاگ نویسان، صاحبان کسب و کار، توسعه دهندگان و تقریبا همه مورد نیاز است. اگر میخواهید یک فرم سفارشی سازی شده طراحی کنید، میتوانید از این افزونه فرم ساز نهایت استفاده را ببرید.

۲. گرویتی فرمز (Gravity Forms) یکی از بهترین افزونه های فرم ساز

این افزونه فرم ساز یک افزونه ممتاز در وردپرس به حساب می آید. این افزونه به شما امکان می دهد تا فرم هایی را برای قرار دادن در وب سایت خود ایجاد کنید. با استفاده از این افزونه می توانید فرم هایی نظیر فرم های تماس و فرم های نظرسنجی ها را به راحتی طراحی و  به وب سایت خود اضافه کنید.
گرویتی فرمز از بهترین افزونه های فرم ساز
متاسفانه این افزونه نسخه رایگانی را ارائه نداده است و شما میتوانید نسخه پرمیوم آن را خریداری کنید و از ویژگی های آن استفاده کنید.
این افزونه دارای امنیت خوبی می باشد. بنابراین افزونه ی گرویتی فرمز (Gravity Forms) شامل ابزارهایی برای مدیریت داده های شخصی و تأیید رضایت کاربر است.

۳. نینجا فرمز (Ninja Forms)

این افزونه ی فرم ساز یک افزونه محبوب در وردپرس است که طیف وسیعی از ویژگی ها را برای کمک به ایجاد فرم های سفارشی برای وب سایت ارائه می دهد. نسخه رایگان این افزونه در مخزن افزونه وردپرس موجود است. علاوه بر نسخه رایگان، یک نسخه پریمیوم نیز وجود دارد که ویژگی های بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.
نینجا فرمز
این افزونه شما را قادر می سازد تقریباً هر نوع فرمی را که می توانید تصور کنید بسازید. از فرم های تماس ساده گرفته تا ثبت نام رویدادها، آپلود فایل ها، فرم های پرداخت و بسیاری از موارد دیگر را میتوانید با افزونه فرم ساز Ninja forms بسازید.
این افزونه یک ابزار تجزیه و تحلیل کاربر را نیز در بر دارد که به شما کمک می کند تا داده های مربوط به فرم های ارسالی  و تحلیل مربوط به آن را مشاهده کنید.
این افزونه برای تمامی سطوح کاربران وردپرس مناسب است. چه اولین بلاگ خود را می سازید، چه خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می دهید، اگر میخواهید فرم های متفاوت و زیبا بسازید، می توانید از این افزونه استفاده کنید .

۴. افزونه فرم ساز Formidable Forms

این افزونه یک افزونه فرم ساز آنلاین قدرتمند برای وردپرس است که نسخه های رایگان و پرمیوم را ارائه می دهد. این افزونه همه کاره است و می تواند فرم های پیچیده ای مانند آزمون ها، نظرسنجی ها، فرم های پرداخت، فرم های ثبت نام و بسیاری موارد دیگر را ایجاد کند.
افزونه فرم ساز Formidable Forms
هنگامی که یک کاربر یک فرم را ارسال می کند، در پایگاه داده وردپرس شما ذخیره می شود تا هیچ چیز مهمی را از دست ندهید. این افزونه به شما این امکان را می دهد که تمام ورودی های مسابقه و نظرسنجی خود را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید.
شما میتوانید از این افزونه برای ایجاد یک فرم پرداخت استفاده کنید و پرداخت های کارت اعتباری را مستقیماً از وب سایت خود بپذیرید.
به طور کلی موارد بالا از بهترین افزونه های فرم ساز به حساب می آیند. البته در بین این موارد نیز ممکن است تفاوتی وجود داشته باشد و برخی از آنها برتری داشته باشند.

افزونه های فرم ساز چه ویژگی هایی را در اختیار صاحبان سایت قرار می دهند؟

هر وب‌سایتی از فرم‌های آنلاین در برخی کار ها استفاده می‌کند. جمع‌آوری اطلاعات و تسهیل ثبت رویداد دو نمونه از کاربرد فرم های آنلاین می باشد. افزونه  فرم ساز به شما امکان می دهد فرم های شخصی سازی شده و مخصوص کار را برای شرکت و یا کسب و کار خود ایجاد کنید. افزونه ها فرم ساز ابزاری قدرتمند برای ایجاد فرم های قابل پر کردن مانند نظرسنجی، آزمون و پرسشنامه هستند‌.
استفاده از افزونه های فرم ساز روشی بسیار مناسب برای کسب و کارها برای ایجاد فرم های حسابرسی است. فرم‌های حسابرسی و یا ارزیابی مختصر هستند و تنها دارای چند فیلد مانند نام و آدرس ایمیل هستند.
افزونه های فرم ساز برای ساخت فرم های نظرسنجی نیز کاربردی می باشند. پس از اینکه مشتری شما کالا یا خدمات شما را دریافت کرد، این فرم های ایجاد شده با استفاده از فرم سازها را برای آنها ارسال می کنید. می توانید چندین سوال در این فرم ها بپرسید.
به طور کلی افزونه های فرم ساز طراحان وب را قادر می سازد تا فرم های سفارشی برای سایت های خود ایجاد کنند. استفاده از این افزونه ها آسان و سریع میباشد و در زمان آنها نیز صرفه جویی میکند.

سخن نهایی

افزونه های فرم ساز همواره یکی از نیاز های طراحان سایت بوده است. که طراحان توانسته اند با نصب و اجرای افزونه های فرم ساز این نیاز خود را برطرف سازند. اما میان این همه افزونه فرم ساز انتخاب یکی از آنها بدون تحقیق دشوار به نظر می رسد. ما در این مقاله سایت شکرینو سعی کردیم به شما بهترین افزونه های فرم ساز را ارائه دهیم.

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

برای ثبت امتیاز روی ستاره کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد امتیاز ها: 0

امتیازی ثبت نشده. اولین نفری باش که امتیاز ثبت میکنه!

سوالات متداول

افزونه های فرم ساز به ما کمک میکنند تا به راحتی اطلاعات کاربران را دریافت کنیم و آنها را دسته بندی کنیم. همچنین کاربران نیز میتوانند راحتتر اطلاعات خود را یکجا و در یک فرم وارد کنند.

بله . با افزونه فرم ساز گرویتی فرمز حتی میشود یک ماشین حساب ساخت. در پستی جداگانه این افزونه جذاب را بصورت دقیقتر بررسی کرده ایم.

برای ارسال نظر بهتر است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

نظرت در مورد این پست چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *